Pátek 29.6. byl pro všechny školáky dnem vysvědčení a začátku prázdnin.

V tento den se v bratislavském nákupním centru Bory Mall uskutečnila netradiční akce, která z dlouhodobého hlediska podporuje nákupní zážitek návštěvníků centra.

Zákazníci vybírají vůni v nákupním centru BORY MALL - STORE MEDIA

Už jsme si zvykli, že nákupní centra vítají své návštěvníky „svou“ vůní. S rychlým rozmachem aroma marketingu, který v posledních letech zasáhl i Čechy a Slovensko, je „nearomatizované“ nákupní centrum spíš výjimkou než pravidlem.

Bory Mall svou vůni často hrdě komunikují na svém webu i Facebooku. Z jejich komunikace je vidět, jakou důležitost tomuto aspektu svého image dávají. Proto je možná logické, že se jako první nákupní centrum rozhodli nabídnout svým návštěvníkům možnost volby jejich letní vůně. Léto je pro nákupní centra tak trochu jiným obdobím a to je určitě prostor na otestování nových věcí.

Ve spolupráci se společností Store Media, která s Bory Mall dlouhodobě spolupracuje při vytváření atmosféry v nákupním centru, připravili na pátek stánek s nabídkou 5 vůní, z kterých si návštěvníci mohli vybrat tu, která je bude celé léto doprovázet během nákupů v Bory Mall.

Návštěvníci vybrali vůni Fruit seduction, které dodavatelem je největší poskytovatel služeb aroma marketingu na světě, americká společnost Scent Air.

 

 

Bezplatná
konzultace