Zákazníci dnes hledají značky, které jsou silné, slibují jim určitou emoci a podle toho postupují i ​​ve své externí komunikaci s cílem splnit očekávání. Naplňování abstraktních potřeb zákazníků však může být obtížné. Je to o budování vztahů a jak všichni víme, budovat vztahy není snadné.

Existuje mnoho způsobů, jak budovat vztahy se zákazníky a přeměňovat je z náhodných zákazníků na loajálních. Jedním z nich je například budování věrnostních systémů, zapojení zákazníků prostřednictvím aktivní účasti na sociálních sítích a zjišťování zpětné vazby.

Jste připraveni zjistit, jak může aroma marketing zafungovat v kamenných prodejnách?

Jako velmi účinný způsob budování vztahů se zákazníky je překročení jejich očekávání. Zní to možná nereálně, ale překvapivě je to jednodušší, než bychom si mysleli. Je třeba nastavit realistická očekávání zákazníků a – překonat je.

Značky, které přijaly myšlenku překročení očekávání jsou ty, které jsou dnes úspěšné. Tajnou zbraní na budování vztahů se zákazníky a na překonání očekávání zákazníků v kamenných prodejnách je aroma marketing.

Díky službě aroma marketingu můžete intuitivně vyprávět příběh své značky. Náš život prožíváme přes své smysly a vůně je jedním z našich nejsilnějších smyslů. Shodná vůně značky může za pár vteřin komunikovat, co značka znamená. Pomáhá vám vytvářet konzistentní zkušenosti se značkou, které instinktivně posilují důvěru a loajalitu vašich zákazníků.

Vylepšení zákaznických zkušeností s aroma marketingem je jednoduché. Jste připraveni zjistit, co může aroma marketing udělat pro splnění zákaznických očekávání v kamenných prodejnách?

Kontaktujte nás na storemedia@storemedia.eu a využijte přínosy aroma marketingu pro rozvoj vašeho byznysu.

Bezplatná
konzultace