Rádio Expres spustilo nový program „Vyvolení v povolání“, ve kterém vyzpovídá hosty s netradičním zaměstnáním. Hned v pilotním díle moderátoři Kubo a Viva vyzpovídali našeho kolegu, který působí jako specialista na aroma marketing.

Aroma marketing STORE MEDIA

Aroma podvědomě působí na smysly a na základě vůní si vytváříme vztah k určitému místu nebo značce. Je to ten nejvíce zapamatovatelný pocit. Pokud jste ku příkladu cestovali v Bratislavě městskou hromadnou dopravou, možná jste na zastávce cítili vůni kávy přesto, že v blízkém okolí žádná káva nebyla. Právě to byla profesionální aroma, kterou zastávku provoněla společnost STORE MEDIA.

STORE MEDIA na Radio EXPRES

Vůně se používají na podporu afinity značky, vytvoření příjemného prostředí, eliminaci zápachu, nebo podporu prodeje produktů a služeb. Společnosti je používají dlouhodobě, právě z důvodu budování značky i přes čichový smysl zákazníků, své uplatnění však najdou i při použití krátkodobě během kampaní nebo eventů. Věděli jste, že citrusovou vůní v kancelářích víte zvýšit efektivitu svých zaměstnanců? Že přidáním koláčové aroma v kavárně dokážete podpořit prodej koláčků?

O tom, jak se dá aroma v prostoru použít a proč profesionální aromatizaci firmy využívají, se dozvíte v rozhovoru na Radiu Expres

Bezplatná
konzultace