Když jsme spojili síly se sklářskou společností Moser, která je mimochodem na trhu neuvěřitelných 160 let, byli jsme napjatí. Jak propojit vůni s uměním ze skla? Jak přesně by mělo vonět sklo?

Dali jsme hlavy dohromady, zamysleli jsme se. Krásné akci, právě na jejich 160. výročí, jsme dodali malý, ale tím důležitější detail. Aroma – sandal wood.

MOSER_160 let s aromem od STORE MEDIA

To není jen o tom, že máte klienta a „šoupnete“ mu NĚJAKÉ aroma do prostor, na speciální akci. Výběr toho správného je o poznání samotného zákazníka, jeho produktu, potřeb a v neposlední řadě jeho cílů.

Spolupráce se společností Moser, sklářství s historií, na jejich výročním eventu byla pro nás výzvou. Tu jsme rádi přijali, a dovolím si tvrdit, že to vyšlo opravdu na jedničku. I s nějakou tou hvězdičkou. A jak jsme vybírali to správné aroma?

Výroční kolekce, designéři, historie, sklo, umění, styl, nadčasové kousky, sklářské řemeslo, hodnoty… Tato a mnoho dalších slov a slovních spojení nám neustále vířilo hlavou. Promítali jsme si je stále dokola a najednou to přišlo!

Sandal wood!

Náhle to bylo všem jasné. Proč nás to nenapadlo dřív? Vždyť co lépe zdůrazní historickou hodnotu, kvalitu výrobků, než právě vůně santalového dřeva?

Své aroma si udržuje dlouhodobě a jeho charakteristická vůně se ihned podvědomě zapíše do paměti jako znak nevtíravého luxusu. Navozuje příjemnou atmosféru, uklidňuje a zároveň dodává sílu.  Dokonce sa říká, že působí na hlubší vrstvy našeho vědomí .

Na výrobu dekorativních předmětů, ikonických detailů do chrámů a kostelů sa santalové dřevo využívalo například v Indii už od nepaměti. I takovéto propojení se sklářskými designovými kousky se nám i klientovi velmi líbilo a nadšené tak byly obě strany.

Atmosféru z akce si můžete vychutnat přes foto v galerii.

 

Bezplatná
konzultace