Zákazník ve 21. století je každý den zaplaven stovkami reklam z rádia, televize, nebo jiných medií. Zvykli jsme si, že reklamu už skoro vůbec nevnímáme, neposloucháme, a tak trochu vypínáme mozek vždy, když na nás vyskočí nějaký reklamní spot. 

Jak je tedy možné zaujmout zákazníka a zprostředkovat mu informace tak, aby je nepovažoval za otravnou reklamu?

Oslovení zákazníka zaplaveného reklamou - STORE MEDIA

Nejefektivnějším způsobem je reklama na místě prodeje. Tento způsob reklamy zastihne zákazníka při nakupování, přesně v momentu, kdy je mentálně nastavený, že utrácí peníze.

Reklama na místě prodeje je jediný druh reklamy, který zákazníci považují za užitečný.

Poskytuje informace o produktech, slevách a připravovaných událostech.

Reklamní spoty v obchodech efektivně podporují prodej a jsou velmi přesně nastaveny.

Klienti si určují, jak často a v jakých časech se reklamní spot bude vysílat, podle toho, jakou cílovou skupinu zákazníků chtějí oslovit. Důležitou úlohu při point of sale reklamě hraje i speaker. Ten se vybírá podle toho, jaký produkt chce klient v reklamní kampani propagovat – mužský nebo ženský hlas.

Reklama na místě prodeje se standardně kombinuje s In-Store rádiem, které vytváří vhodnou hudební kulisu a zároveň vytváří prostor pro reklamní spoty, které jsou zakomponovány do hudebního playlistu.

 

Bezplatná
konzultace