Vůně, hudba nebo obraz? Nejlépe vše dohromady, správně navržené a používané. To je základ smyslového marketingu.

STORE MEDIA vstoupila na multimediální trh v roce 2002, kdy začala aktivně působit na chování zákazníků a tím efektivně transformovat prodejní místa. Výsledkem 18 leté práce jsou stovky spokojených obchodních partnerů a statisíce jejich klientů.
V současnosti jsme klíčovým hráčem v oblasti smyslového marketingu ve střední Evropě. Od in-store rádia ke kompletnímu smyslovému marketingu a prodeji reklamního prostoru…

Na úplném začátku jsme byli zejména poskytovatelem služby In-Store rádia, nicméně za 18 let jsme se rozšířili do třech středoevropských zemí (Česko, Slovensko a Rakousko) a aktuálně nabízíme profesionální služby v těchto oblastech: vůně, hudby a obrazu, tzn. Smyslového marketingu. Další částí je prodej reklamního prostoru a výroba a distribuce digitálního obsahu.

Našim obchodním partnerům pomáháme vytvářet místa s jedinečnou atmosférou a tím vytváříme pozitivní zážitek jejich klientů. Vůní, hudbou nebo digitálním obrazem….

Najdete nás na více než 4 500 místech. Finanční sektor, retail, maloobchodní řetězce, hotely, wellness centra, letiště, a mnoho dalších spokojených klientů. To je důkaz kvality naší práce…

Spolupracujeme se světovými lídry v oblasti smyslového marketingu, používáme nejnovější technologie, všechny nabízené vůně mají odpovídající certifikáty.

Z každého prostoru vytvoříme místo pozitivního zážitku – TVOŘÍME S VÁMI A PRO VÁS

2002

Založení společnosti STORE MEDIA s.r.o.

2003

První velký klient – TESCO a služba In-store rádio

2004

Expanze na český trh

2010

Nová služba – Digital Signage a první velký klient MAKRO

2011

Založení samostatné společnosti STORE MEDIA CZ s.r.o. v České republice

2012

Rozšíření nabízených služeb o Aroma marketing

2016

Založení samostatné společnosti STORE MEDIA GmbH v Rakousku

2017

STORE MEDIA se stává výhradním distributorem Scent Air

2018

Stěhování české pobočky do nových vlastních prostor v Praze Hájích

2019

Začátek spolupráce se světovým lídrem v oblasti Digital Signage, francouzskou společností TELELOGOS

1590

Použitých litrů vůní ročne

318 m²

Provozované reklamní plochy

10 miliónů

Hodin hudby za rok

4500

Obsluhovaných zařízení

Bezplatná
konzultace