STORE MEDIA – ve své 17-té sezoně přináší novinky v oblasti Aroma marketingu. Do portfolia zařazuje čtyři podmanivé vůně Patchouli Blanc, Moutalneer, Seaside Oriftwood, Tranqull Waters.

Nové aromata od STORE MEDIA přinášejí punc luxusu do každého prostoru

  • Patchouli Blanc – podněcuje smyslnost. Aroma je vhodná pro vytvoření neodolatelné romantické atmosféry.
  • Moutalneer – sofistikovaná vůně, která navozuje pocit luxusu a extravagance. Její použití je hlavně na místech, kde je třeba podpořit dlouhodobý zážitek.
  • Seaside Oriftwood – čistá a svěží vůně, která je tou správnou volbou do prostorů na podporu proudění pozitivní energie nebo navození nových začátků.
  • Tranqull Waters – dokáže návštěvníky unést z reality. V myšlenkách přenáší do vzdálených destinací ke nezapomenutelným zážitkům.

Vůně jsou certifikovány mezinárodním certifikátem IFRA (International Fragrance Association) a odpovídají nejvyšším standardům kvality. Nevyvolávají alergické reakce a jsou zdravotně nezávadné.

V současnosti má STORE MEDIA přímo ve své knihovně 220 druhů různých vůní. Pro více než 2000 instalovaných a obsluhovaných technologií používá 10 druhů zařízení s umístěním v prostoru nebo ve vzduchotechnice.

Nosiče vůní využívají technologii suchého vzduchu, která uvolňuje vůně bez rozprašovače, aerosolů nebo vyhřívání olejů a nezanechávají žádné znečišťující zbytky, které škodí podlahám nebo zboží.

Více o aroma marketingu

Bezplatná
konzultace