Nevšedné témy v gastro podnikání

Nevšedné témy v gastro podnikaní - STORE MEDIA

Kavickari.sk je portál určen nejen milovníkům kávy. Tento gastronomický magazín vznikl v roce 2013 a od té doby pravidelně přináší to nejlepší ze světa kaváren, hotelů a restaurací.

V roce 2018 zorganizoval první (Ne) konferenci věnovanou tématům, které trápí podnikatele při práci v gastronomii. V září 2019 se po pozitivních ohlasech z první konference konal další ročník a STORE MEDIA byla jeho součástí.

Podnikat v gastronomii je náročné. Pokud to někdo dělá se silnou pro klientskou orientací, tak to dělá více z lásky než pro peníze. V takovém případě vsadí na ověřené tipy. Hledá nové způsoby, jak klientům poskytnout prvotřídní služby v příjemném prostředí. A právě o vytvoření příjemného prostředí se umí prostřednictvím služeb smyslového marketingu postarat STORE MEDIA.

Hoteliéři i majitelé kaváren po celém světě využívají smyslový marketing na dotvoření atmosféry, eliminaci nežádoucích pachů, vytvoření příjemné hudební kulisy bez nežádoucích reklam.

Účastníci letošní (Ne) konference se o tom mohli sami přesvědčit přímo v trnavské synagoze. Na konferenci organizátoři použili všechny služby smyslového marketingu od STORE MEDIA. Náš hudební dramaturg se postaral o hudební podmaz během přestávek mezi prezentacemi. Naši sensory marketing specialisté zase vybrali tu správnou vůni pro welcome effect na vstupu do synagogy. Vizuálně jsme akci podpořili na reklamní obrazovce.

Věříme, že jsme účastníky konference inspirovali a jejich návštěvníci si budou moci brzy vychutnat šálek dobré kávy v příjemně provoněném prostoru za doprovodu podmanivé hudby bez zbytečné reklamy.

 

Bezplatná
konzultace