Jak na vás působí, když po vstupu do potravin ucítíte čerstvé pečivo? Příjemná vůně se šíří prodejnou a vy se už těšíte, jak si čerstvé, křupavé pečivo doma vychutnáte.

Produktová aroma podporují prodej potravin a vytvářejí příjemný zážitek z nakupovaní. Mezi nejpopulárnější produktové aroma patří vůně kávy, bazalky, klobás, pomerančové koření, čokoláda a mnohé jiné.

Co dokáže spojení dvou smyslů přímo v místě prodeje - STORE MEDIA

Při představovaní nových produktů a při různých promočních aktivitách na prodejním místě, dokáže aroma posilnit emoce a zákazník si váš nový produkt, na základě příjemné vůně zapamatuje.  Tuto emoci si automaticky spojí s vaší značkou a vytvoří si trvalou příjemnou vzpomínku.

Produktové aroma sa dá velmi efektivně kombinovat s reklamou v In-Store rádiu. Pri propagaci produktu dokážete klienta spotem v In-store rádiu navigovat k vašemu produktu, informujete ho o novinkách a slevách.

Když váš zákazník nakupuje a přes In-Store rádio zachytí informaci o vašem produktu, přijde si produkt prohlednout a při propagačním pultu nebo u regálu ucítí příjemnou vůni, můžete u něho vyvolat emocionální reakci, po které si produkt okamžite koupí.

Představte si, že bloudíte po obrovských potravinách a In-Store rádio vám oznámí, že ovocné čaje jsou momentálne v akci. Vy jste do potravin neprišli s cílem koupit si čaj, ale při průchodu uličkou, v které se prodávají čaje vám učaruje příjemná vůně pomerančového koření. Určitě se už v tomto momentu začnete tešit, jak se doma zabalíte do deky, otvíráte si knihu a uvaříte si čaj.

Naše case studies:

ČAJOVÁ CESTA PICKWICK:

Klient: AIRBUZZ/JDE
Umístění: TESCO NARODNÍ, ČR
Kampaň: ČAJOVÁ CESTA/PICKWICK
Délka kampaně: 1 měsíc
Vůně: Pomerančové koření

čajová cesta PICKWICK - STORE MEDIA

ČERSTVĚ POMLETÁ KÁVA JACOBS:

Klient: JDE CZ
Umístění: Globus, Olomouc, ČR
Kampaň: JACOBS
Délka kampaně: 1 měsíc
Vůně: Čerstvě pomletá káva

POMLETÁ KÁVA JACOBS - STORE MEDIA

AROMATIZOVANÍ AUTOBUSOVÉ ZASTÁVKY V BRATISLAVĚ:

Klient: JC Decaux
Umístění: MHD ZÁSTAVKA, Bratislava, SR
Kampaň: Dolce Gusto, Nescaffé
Délka kampaně: 1 měsíc
Vůně: Čerstvě pomletá káva

AROMATIZOVANÍ AUTOBUSOVÉ ZASTÁVKY V BRATISLAVĚ:

Bezplatná
konzultace