Kasina a herny jsou v Čechách velmi rozšířeným segmentem podnikání. Jak se však efektivně odlišit od neustále narůstající konkurence? Odpověď je jednoduchá – využijte účinné nástroje aroma marketingu.

Čas jsou (vaše) peníze

Tyto nástroje aroma marketingu pomohou vašemu kasinu zvýšit tržby - STORE MEDIA

Lidé se od nepaměti rádi baví. Je přitom úplně jedno, zda jde o malé dítě nebo člověka v dospělém věku. Kasina a herny jsou proto místem, kde svou vášeň pro hru, soutěžení a správnou dávku adrenalinu mohou patřičně uspokojit. Jak však docílit, aby kroky soutěže chtivých lidí směřovaly právě do vaší provozovny a zejména, aby se v ní zdrželi co nejdéle?

Herny a kasina jsou v tomto směru velmi specifické. Ziskovost je u nich přímo úměrná času, který v ní zákazníci stráví. Je proto nezbytné vytvořit v kasinu takovou atmosféru, která lidi podnítí zůstat a bavit se A to zaisté déle, než měli původně v úmyslu. Tento ambiciózní cíl vám zaručeně pomůže naplnit smyslový marketing.

Poznejte účinky smyslového marketingu

Smyslový marketing je jednou z oblastí marketingu, která využívá sílu svých aktivit a jejich působení na lidské smysly, jakými jsou čich, sluch a zrak. Možná vás překvapí, že právě čich je jedním z nejsilnějších smyslů a dokáže ovlivnit vnímání ve velmi dlouhodobém horizontu. Na základě příjemných a nepříjemných pachů si lidé vytvářejí silné asociace k místu, situaci a značce, což následně ovlivňuje jejich postoje a jednání. A právě v tomto okamžiku vstupuje na scénu aroma marketing. Marketingové aktivity, které využívají účinek vůní na ovlivnění lidského čichu, využívají značky a firmy po celém světě. Vytvořte i vy z vašeho kasina nebo herny prostředí nasáklé příjemnou, nevtíravou a originální vůní a vaši zákazníci od vás nebudou chtít odejít.

Voňavý marketing k vašim službám

Na míru ušitou vůni pro vaši provozovnu využijte už hned při vstupu a vytvoříte tak ten nejpříjemnější welcome efekt. Okouzlující aroma vaše zákazníky příjemně překvapí a v mysli si ji automaticky zakódují jako podpis vaší značky. Vůně však nejen utváří nádherný esprit ve vašem zařízení, ale zároveň i eliminuje nežádoucí pachy. Z tohoto důvodu můžete využít prvky aroma marketingu například i v prostorách toalet. Svěžest a originalitu vůně, která bude vaše zákazníky provázet na každém kroku, pocítíte na přízni a loajalitě vašich zákazníků. Podvědomě budou motivováni setrvat ve vaší herně delší čas, což se automaticky odrazí i na výši vašich tržeb.

Zahrajte a vyhrajte

Aroma marketing však není rozhodně jediným nástrojem smyslového marketingu, který pozitivně ovlivňuje smysly vašich zákazníků a reguluje jejich chování či postoje k vaší značce. Neméně důležitým smyslem je totiž i sluch. Tradiční rádia však nejsou velmi žádoucím řešením. Nekontrolovaný playlist, jehož skladba ne vždy odpovídá atmosféře vaší provozovny, či permanentní moderátorské vstupy a reklamní bloky výrazně oslabují účinek tohoto média v kontextu vašich prodejních cílů. Nahraďte proto komerční rádio za in-store rádio a sami určíte, co bude jeho obsahem. Nesmírnou výhodou je na míru sestavený playlist, který bude odpovídat charakteru vašeho kasina a jeho obsah budete moci operativně upravovat podle aktuálních potřeb. Tento benefit však pro vás nepředstavuje žádnou starost navíc, protože všechna nastavení, úpravy a požadované změny se odehrávají v kompetenci našeho hudebního dramaturga.

Vytáhněte eso z rukávu

Trojici lidských smyslů, které výrazným způsobem ovlivňují zákaznické vnímání vaší značky, je zrak. Stimulace tohoto smyslu je proto nesmírně důležitá. Samotná přívětivost interiérového designu vašeho kasina či herny však nestačí. Atraktivitu vašeho provozu a zejména pozornost vašich hostů efektivně zvýšíte například umístěním LCD panelů a obrazovek. Tzv. digital signage představuje moderní, interaktivní formu smyslového marketingu, kterou můžete dosáhnout skutečně mnoho. Mediálním obsahem zaujmete pozornost vašich zákazníků a můžete jim tak nenucenou formou prezentovat různé služby, akce či eventy, které se ve vašem kasinu plánují realizovat. Prostřednictvím tohoto média zákazníky nejen informujete, ale i pobavíte a navíc se pro vás tato forma prezentace může stát i zdrojem dalších příjmů. Vysílaný obsah totiž můžete doplnit o reklamní pásmo pro externí inzerenty, se kterými vaše provozovna přímo či nepřímo spolupracuje.

Zvolte si správnou kombinaci účinných nástrojů smyslového marketingu a proměňte vaše kasino či hernu na místo, ve kterém se budou vaši zákazníci cítit nanejvýš příjemně. Komfort, který jim poskytne aroma marketing, in-store rádio a digital signage, pocítíte nejenom na tom, že u vás zákazníci stráví více času, ale i na rostoucích příjmech.

Bezplatná
konzultace