RELACE KONKRET RAKOUSKÉ TELEVIZE ORF SI POSVÍTILA NA TÉMA AROMA MARKETING

Čich je přímo propojen s emocionálním centrem v lidském mozku. Vůně na místě prodeje ovlivňuje podvědomí zákazníka a ovlivňuje jeho chování. Přispívá k vytvoření pozitivního „welcome Effectu“ a pomáhá udržet zákazníky déle na místě prodeje.

Rakouská televizní stanice ORF si ve své relaci KONKRET na tuto problematiku posvítila a zjišťovala, jak aroma marketing skutečně ovlivňuje návštěvníky prodejny a jaký má na nich dopad. V reportáži dostali prostor návštěvníci prodejen, odborné stanovisko vyjádřila psycholožka, lékař i obchodní ředitelka společnosti STORE MEDIA GmbH.

Více se dozvíte přímo v reportáži.

ZDE stáhnout video

Bez komentáře

Odeslat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..